سايپا مهاجم رومانيايي گرفت
"كاسمين و نسا" به تيم سايپا پيوست و اين تيم را درليگ سال جاري همراهي خواهد كرد.
به گزارش هنجنی نیوز
به نقل از يك مقام آگاه در تيم سايپا، مسئولان اين تيم در ادامه يادگيري
هاي خود براي حضور در مسابقات سال جديد يك بازيكن رومانيايي جذب كردند.كادر فني تيم سايپا البرز به منظور تقويت خط حمله خود با "نسا" به توافق رسيد اين مهاجم 28 ساله فصل قبل در تيم "اتوگالاتي" از تيم هاي حاضر در بالاترين سطح فوتبال روماني توپ مي زد.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ ساعت 19:21 توسط Amirabbas Rezaee Hanjani
|
در به روزرسانی وبلاگ با ما تعامل کنید.